maanantai 20. elokuuta 2012

!

Plaah tänään ollu taas sellanen päivä, ettei oikeen jaksais mitään. Plaah life goes on ja sitä rataa eikös? :) (Ei liity Meaan mitenkään, vaan mun muuhun elämään.) Onneks Emmi ja Toni tuli piristämään mua ja käytiin mäkkärissäkin vähän lihomassa. <3

Onneks flunssa on tänään ollu paljon parempi ku eilen, tosin nyt on nokka ihan tukossa mitä ei eilen vielä ollut, mutta mitään särkyjä ei enään onneks oo.

Pitäis varmaan mennä jo nukkumaan, mutta ei huvittais yhtään. Tasalta viimestään on pakko mennä! Oon laittanu ittelleni rajan, etten valvo arkisin 12 myöhempään.. normaalisti menis helposti 1-2 saakka.



9 kommenttia:

  1. Onhan Jessekin keksitty... ilomielin varmasti ottais Mean hoitoon ku oot kipee ja muutenkin jos vain kysyisit/pyytäisit!

    VastaaPoista
  2. Varmasti Jesse ottaa Mean hoitoon jos olet niin kipeä tai muutenkin.. jos vain kysyt tai pyydät.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jesse oli myöskin tuolloin kipeä niin en viittiny edes kysyä. Enkä kysy siltä muutenkaan milloin voisi tyttöä ottaa, koska kyllä se on hänen oma asiansa pyytää tyttöä hänen luokseen silloin kun hän haluaa, en mä rupee tuputtamaan :)

      Poista
    2. tuskin hän itsekään rupee tuputeleemaan kun sinäkin voit itse informoida milloin sinä tahdot antaa lapsen hoitoon isällensä :)

      Poista
    3. Mulle on ihan se ja sama vaikka lapsi olisi kaikenaikaa mulla, mä tykkään kun se on kotona. Se on lapsen isän tehtävä pyytää itse tyttöä luokseen silloin kun haluaa. :)

      Poista
    4. Ja mitäpä tämä asia sinua liikuttaa? ;)

      Poista
    5. liikutapahan vaan kun on lapsen kummiskin hyvä nähdä isääkin ynms :)

      Poista
    6. liikutaapahan vaan kun onhan lapsen hyvä olla isänkin luona kun kerran on siihen mahdollisuus :)

      Poista
    7. Jännä miten tuntemattoman asiat liikuttaa noin ;) Mutta joo isä saisi itse tehdä jotakin asian eteen.

      Poista

Popular posts