keskiviikko 22. elokuuta 2012

Varoitus, sisältää kirosanoja.

Anonyymi
Oon kuullut, että sulla ei mikään muu ku alkoholi pyöri mielessä?? Nyt lapsiki jo sysätään vieraille?! Mikset olisi odottanut muutaman vuoden sen lasten hankinnan kanssa ihan sun ja lapsesi takia.. kohteessa 23:56


Joo eihän mulla pyörikään, haluan kaikenaikaa pääni sekasin ja vetää perseet! Oikeesti mitä hittoa? Silloin harvoin kun tyttö on mummallaan hoidossa ja mä käyn muutamalla jossakin kavereiden kesken niin sekö meinaa, että mulla olis koko ajan alkoholi mielessä? Ei ei todellakaan ole. Sitä paitsi, mä hoidan Meaa kaikenaikaa viikosta toiseen YKSIN ihan sama oonko kipeenä 38 asteen kuumeessa tai en! Niin kai mulla perkele on oikeus edes 1-3 päivää kuukaudessa tehdä mitä mua itseä huvittaa ja vähän levätä. Enkä todellakaan aina oo juomassa, kun Mea on hoidossa. 1-3 päivää omaa aikaa ei mun mielestä oo paljoa, kun kuukaudessa kuitenkin on se 28-31 päivää. 

Ja mitenniin lapsi sysätään vieraille?? Justiinhan mä edellisessä postauksessa kerroin, että hoitaja on meidän perhetuttu, jonka mäkin oon ihan pikkutytöstä asti tuntenut! Kyseinen ihminen on aivan ihana ja luotettava, enkä mä Meaa välttämättä olis vielä kenellekään tuntemattomalle laittanutkaan. Nyt vaan sattui sopivasti vapautumaan kyseiseltä hoitajalta yksi paikka, jota hain sen takia, että pääsisin itsekin joko opiskelemaan tai töihin, en todellakaan sen takia, että pääsisin juomaan? Miten mä edes voisin juoda sinä aikana, kun tytön hoito aika on 9-15? :DD Mietinpä vaan. Sitä paitsi se tekee lapselle hyvää olla muiden lasten seurassa ja sosiaalistua kun me ei missään muskareissa sun muissa vakituisissa vauvatapaamisissa käydä.

Miks mun olis pitänyt odottaa lapsen tekoa? Vuosi sitten oli täydellinen hetki hommata lapsi ja oon onnellinen, että lapsi me saatiinkin, enkä kadu mitään! Kyllä mä jaksan lapseni huolehtia ja elättää, turha muiden on sitä pelätä. Huolehtikaa te vaan omasta elämästänne niin ei tartte puuttua muiden omaan ja vaan koska "oon kuullu". Keneltä oot kuullu? Kerropa se hyvä ihminen! Tiestikö, että hyvin harvat juorut pitää paikkaansa ja yleensä juoruilijat on niitä, jotka vaan haluaa pahaa aikaan juoruillaan. 


Näihin tunnelmiin jää tämä postaus ja toistaiseksi poistan anonyymeiltä kommentointi mahdollisuuden. Tulee kyllä jossain välissä takaisin, mutta en osaa sanoa koska!

7 kommenttia:

  1. No huhhuh! Siellä on taas jotku idiootit ollu vauhdissa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Tulisivat edes omalla naamallaan kirjottelemaan.

      Poista
  2. voi luoja mitä juttuja! Kaiken laisia pässejä sitä liikkuu! Ihanaa ku Meea pääsee leikkimään toiste lasten kans :)

    VastaaPoista
  3. Juu, yh-äiti haluaa hetken omaa rauhaa kuten kuka tahansa muukin normaali ihminen = heti aivan sekasin ja päissään omg!

    T. Tuleva yh rv 34+4.

    VastaaPoista
  4. Vanha lukija, uudella blogilla ilmottautuu lukijaksi :) http://unelmiensaavutus.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Popular posts