sunnuntai 16. syyskuuta 2012

:)

Eilen oli erittäin mukava ilta, kiitoksia vaan kaikille ihanille ihmisille (<3) ja bändeille tietty, kun vetivät hienon keikan! :) 

Siitä sitten kun porukka rupes vähenemään bändien jälkeen niin lähdettiin baariin (KYLLÄ, olin selvinpäin limsalinjalla!) Käytiin barrelissa kääntymässä ja siinä uudessa Drinking Duckissa mikä nyt lieneekään ja oli ihan kiva paikka. :) Sieltä sitten mentiin takaisin pienellä porukalla "kottaraisen pönttöön/pesään" ihan miten kukin sitä nytten kutsuukaan ja siellä vielä juteltiin johonkin 4 asti, kunnes tuli väsy, eikä jaksanut lähteä kotiin niin nukuin siellä sohvalla.

Kotia kun tänään pääsin niin oli iloinen koira vastassa ja oon ylpee, kun tuo ei oo tehnyt yhtään tuhoja! (Ja ei, koira ei ollut yksikseen kotona kaikenaikaa, vaan sillä oli hoitaja). Mea toki haettiin ensin mun isän luota, jossa oli yötä ollut ja mentiin kodin kautta, napattiin rattaat ja kärryteltiin mun äidille. :) Niin ja tuli eilen kerrottua myös mun isovanhemmilla tulevasta pikkusesta ja samalla kuulin hyviä uutisia, kun serkulle tulee toinen lapsonen myöskin. :)

Perjantaina otettu kuva.


13 kommenttia:

  1. Kylläpä on jo selkee vauvamasu. ♥ Onko neuvolat jo varattu, ja meinaatko laittaa ultrakuvia blogiin? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös! :D on joo ja kyllä mä vähän mietin, että voisin laittaa. Tekis mieli käydä Pietarsaares 4D-ultrassa niinku käytiin Meastakin, kun siinä näkee niin hyvin sen vaavelin ja sukupuoli helpompi selvittää ;)

      Poista
    2. paljoko pietarsaaressa makso 4D? :)

      Poista
    3. Muistaakseni jotain 70-75e :)

      Poista
  2. me oltiin hesas Bruno Cacciatorella ja sielä makso 175e kelan korvausten jälkeen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui mikä hinta! :D Tuo Pietarsaaren hinta on ilman kelan korvauksia 70-75e.

      Poista
  3. Onnea tulevasta vauvelista:) ja on muuten suloinen tuo teidän koirakin :)

    VastaaPoista
  4. Itse olen 17+4 viikoilla ja mulla näkyi tämä toinen raskaus jo 12 viikon aikoihin :D

    Tosin esikoinenkin on vasta 8kk, että ei kauhean kauaa oo edellisestä raskaudesta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin näkynyt jo aika kauan :D Niinhän sitä sanotaan että seuraavista näkyy aiemmin ja tulee isompi masu.

      Poista
    2. Totta :D nyt on jo 18+0 ja ihan sika iso maha :D tai tosi hassua silleen että on iso maha, kun esikoisesta oli pitkään pienen pieni maha ja kukaan ei uskonut että olin tyylii 30 viikolla :DD !!!

      Poista
    3. Haha no mulla näkyi jo Meaa odottaessa ihan yli aikasin masu nii onko ihmekään, että nyt jo ihan valtava. :D Tänäään 17+0.

      Poista
    4. totta :D jokaisella alkaa näkymään eri aikoihin :P sulla on varmaan kanssa kohta rakenne ultra? :)

      Poista

Popular posts