torstai 27. syyskuuta 2012

:)

No joo, osa teistä kerkeskin jo mun yöllisen vuodatuksen näkemään, mutta ei kait siinä, ei aina tarvitse olla positiivinen ja iloinen eihän? :o En mä ainakaan jaksa ikuisesti esittää iloista ja pitää tekohymyä naamalla. 

Tehtiin Hilman kanssa oikein pitkä aamulenkki sen jälkeen kun olin pyörällä hurauttanu Memmuskan hoitoon. 
On niin mukava ilma, kun ei sada eikä oo liian kylmäkään. Piristi kummasti. Nyt on väsyny koira ja kuorsaa jo tossa mun sängyllä. :D

Tänään pitäis pestä monta koneellista pyykkiä ja siivotakin taas vaihteeks ihan kunnolla. Taas on kaikki Mean lelut ympäri kämppää ja vaikka niitä kuinka yrittää laittaa paikoilleen niin heti ne löytää uuden paikan jostain ihan muualta kun tuo termiitti tulee perässä sotkemassa.

2 kommenttia:

  1. Meillä kans oon ihan turha siivota mitään leluja kun ne on kumminkin hetken päästä levällään. Silti mä niitä jostain syystä aina keräilen... :D

    VastaaPoista
  2. http://hammentavaa.blogspot.fi/2012/09/no-jos-nyt-taman-kerran.html#comment-form Olis haaste sulle :D

    VastaaPoista

Popular posts