torstai 27. syyskuuta 2012

Haaste

Sain haasteen Krisseltä ja tuttuun tapaani en haasta ketään, tehkööt ne jotka haluaa. :D

10 vuotta sitten ...
1. Olin 9v
2. Kavereita oli huomattavasti enemmän kuin nykyään..
3. Olin heppatyttö
4. Haaveena oli eläinlääkärin ammatti.
5.

5 vuotta sitten ...
1. Olin ernu! :D
2. Japanilainen musiikki ja pukeutumistyyli oli parasta!
3. Tehtiin noloja videoita kavereiden kanssa youtubeen :D
4. Ei voi muistaa mitä muuta oli.. :o
5.


3 vuotta sitten ...
1. Olin "emo" :D:D
2. Maistelin alkoholia ekoja kertoja.
3. Seurustelin..
4. Hiukset vaihtoi koko ajan väriä.. oli punasta, sinistä, vihreetä, oranssia, pinkkiä, lilaa yms.
5.

1 vuosi sitten...
1. Sain lapsen.

2. "Normalisoiduin", ei enään niin radikaaleja hiuksia taikka vaatteita.
3. Tutustuin aivan mahtaviin ihmisiin.
4. Väsytti, väsytti ja väsytti, mutta silti olin onnellinen.
5.

Kuluneena vuonna ...
1. Erosin
2. Muutin Mean kanssa uuteen kotiin.
3. Laihduin ja laihdun edelleen.
4. Odotan toista lasta.
5. En kaipaa lainkaan edellisiä vuosia!

Eilen minä...
1. Kävin serkun luona pulla kaffilla.
2. Söin kaalilaatikkoa <3
3. Kävästiin myös mun äidin luona.
4. Siivosin.
5. Lenkitin koiraa


Tänään minä ...
1. Käytiin mun äidin luona.
2. Ihmettelen kuinka typeriä jotkut ihmiset on.
3. Datailen
4. Höpsötin Mean kanssa
5. Pesin lattiat.


Huomenna minä ...
1. Vien Mean isälleen päiväksi.
2. Luultavasti vain löhöän.
3. Syön jotakin
4. Lenkkeilen koiran kanssa.
5. Haen Mean illalla kotiin.


Ylihuomenna minä ...
1. En oo "suunnitellu" niin pitkälle..
2.
3.
4.
5.


Vuoden päästä minä ...
1. Olen kahden lapsen äiti.
2. Ehkä mahdollisesti oon löytäny jonku miekkosen tuohon viereen, vaikkakin kovasti epäilen, eikä mulla mikään kiirekään ole.
3. Oon oppinu toivon mukaan sosiaalisemmaksi ihmiseksi.
4. Oon päässy kunnolla eroon kaikista epämiellyttävistä ihmisistä ja maailma on parempi paikka.
5. :DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Popular posts