keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Aurinkoista päivää!

Na na naa, mulla kaikki hyvin on, et voi pilata mun fiilistä millään. <3

Okei.. nousin tänään väärällä jalalla sängystä ja oon vaan tiuskinu itekseni. :)
Onneks mulla on kuitenki toi hömppä koira, joka on maailman kolmanneks parhain lohduttaja tällä hetkellä kun Mea on hoidossa. Toisiks parhain on tuo Mini, joka on koko ajan todistelemassa olemassa oloaan.

Käytiin eilen äitin kanssa kaupungilla ja yritin löytää itelleni jotkut kivat talvikengät, mutta ei tullu yksiäkään kivoja vastaan.. tai no, ne mitkä olis kelvannu oli sitte sen verran hintavia, ettei viittiny edes kokeilla. Loppujenlopuks ostin vaan farkut itelleni.. nyt mä omistan tasan kahdet housut, kun yhdet meni viimeviikolla rikki. :<

Mea oppii kaikenaikaa uusia sanoja ja lista onkin jo melkoisen pitkä:
Äiti, täti, mumma, paappa, Emmi, Nooa (noora), Myyma (Kutsuu itseään), vaippa, kukkuu, ei, joo, joopas, kissa, koira, mammaa (maitoa), ämmä, amppu (lamppu), auto, vauva, hauva... kaikkia ei edes muista, mutta nuo kuulee useimmiten. :)

18+1

p.s oon tosi tosi iloinen hih <3

11 kommenttia:

  1. hih, hassun muotinen masu :) Itselläni on kans kyl tosi hassu masu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkin mielestä toi on vähän hassunmuotoinen :D

      Poista
  2. Ihanaa seurata sun blogia :) Koskas tulee kirjotusta sun tatuoinneista ja Ministä ultrakuvineen ? Täällä jo odotettaan innolla :) Nimitäin itselläkin saman ikäinen poika kun sun tyttösi ja toista jo odottellaan suurin piirtein samoihin aikoihin laskettua aika meillä :)

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitten kun huvittaa tehdä. :) En oo vielä ultrassa käyny, mutta varmasti tulee kuvaa sitten kun rakenneultra on. :)

      Poista
    2. mistähä tuo tiina tietää et sulla on TATUOINTEJA eikä vaan TATUOINTI ;)

      Poista
  4. Pitää vielä opetella se EMMI ON PARAS♥

    VastaaPoista
  5. Oiskohan siellä sun masussa poika tälläkertaa? :) mut ihana on!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun tyttöolo on kyllä vaihtunu poikaoloon, mutta saas nyt nähdä! :D kuolen varmaan jännitykseen, jos 'Mini' ei suostu ultrassa haarojaan levittelemään. :D

      Poista

Popular posts