keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Haaste

Essiltä sain haasteen :)
 
 
11 asiaa minusta:

1. Täytän huomenna 20v! 
 
2.  Ensivuoden alusta saan toisen lapsosen
 
3. Olen sinkku, enkä kaipaakaan minkäänlaista parisuhdetta vielä hetkeen.
 
4. Minulla on lievä R- ja S-vika
 
5. Olen hyvin ujo ja hiljainen ennenkuin tutustun ihmisiin kunnolla
 
6. Minulla ja pikkusiskollani on tismalleen sama syntymäpäivä kahden vuoden erolla.
 
7. Poden muuttokuumetta!
 
8. Olen Bi-seksuaali, eli hyvin voisin etsiä itselleni myös tyttöystävän.
 
 
9. Rakastan tatuointeja ja olen niitä jo muutaman vuoden itsekin tehnyt.
 
10. En tykkää hoitaa toisten lapsia.
 
11. Minulla on monta hyvää ystävää joiden kanssa voi puhua ihan mistä tahansa. ;)
 
 
1. Kissat vai koirat? Molemmat

2. Paheesi? Kynsien pureminen

3. Jos voittaisit lotossa 10 000, mihin sen käyttäisit? Säästäisin ja ostaisin sitten joskus oman talon.
 
4. Unelmien matkakohde?  Enpä tiedä, johonkin lämpöseen olis kiva lähteä.

5. Kolme sanaa joilla kuvailisit itseäsi? Hiljainen, sinisilmäinen & huumorintajuinen.

6. Lempivuodenaikasi ja miksi juuri se? Kesä
 ehdottomasti, koska on lämmin!
 
7. Inhottavin kotityö? Kaikki kotityöt on kivoja :)

8. Paras luonteenpiirteesi? Kiltteys?

9. Mitä toivot elämältä? Jaaaaa a

10. Harrastuksesi? Bloggailu, ulkoilu

11. Paras tv-ohjelma? En pahemmin telkkaria katsele.
 
 
Haasteen laitan eteenpäin: En kenellekään :D

2 kommenttia:

  1. Aivan ihana tää sun ulkoasu!!! :) Rakastuin tohon tein kuvaan bambeineen!! <3

    VastaaPoista

Popular posts