perjantai 26. lokakuuta 2012

Kahdeskymmeneskuudes

Käytiin pikkusiskon kanssa tänään vähän shoppailemassa kaupungilla ja hyi hellllllskari kun siellä on kylmä! :s Käytiin ensin kiertämässä Halpa-halli läpi ja pysähdyttiin sinne kahvioon syömään paninit.
Jatkettiin lastenvaate osastolle ja Noora löysi Minille aivan ihanan muumibodyn, jossa on "liivit" ommeltuna siihen bodyyn. Sieltä jatkettiin sitten H&Mään josta Noora taas löysi Mealle aivan ihanan karvaliivin ja Minille body/haalari setin. Ite ostin Memmalle pinkin karvamösän. ;)
 
Sieltä sitten  mentiin käymään rockjetissä ja Noora osti mulle synttärilahjaksi semmoosen kivan takin, jota oon kuolannu jo jonkun aikaa. Talvitakin mä vielä tarttisin jonku lämpösen ja lämpöset kengät talveks!
 
Kuvat (c) H&M
 

 
 
 

7 kommenttia:

  1. voi ei tuo liivi, meinasin ostaa tuon memelle sillon ku ostin sen mekon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha nonii! :D Ne oli nyt alennuksessa, oltais haluttu vaaleenpunanen, mutta niitä oli vaan liian isoja kokoja.

      Poista
  2. jahas, sinne on tullu taas lisää niitä karvalakkeja? Oliko ihan pientä kokoa? :O :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 80 tais olla pienin koko :s

      Poista
    2. murr, typerää :s mä oon niitä kytänny joka paikasta mut kaikki on just tommosia yks vuotiaasta ylöspäin. :s

      Poista
  3. Onpas hellune karvaliivi! :) Täytyy käydä meidänkin tytölle ostamassa;>

    VastaaPoista

Popular posts