maanantai 22. lokakuuta 2012

Kukkuu!

Tosiaan tänään oli se ultra-aika ja ensin se täti paineli mun masua ja sf-mitta oli 23, kuunneltiin sydänäänet ja pikkuisen syke oli 130. Teki vielä sisätutkimuksenkin siinä ja sitten ruvettiin ultrailemaan. Rakenteellisesti pikkuisella oli kaikki täydellisesti, eikä mitään muutakaan vikaa löytynyt ja viikkoja on nyt 22, eli yhden viikon enemmän kuin mitä olin itse laskenut. :)
Laskettu-aika siis siirtyi maaliskuun alulta helmikuun 25. päivään.
 
Sukupuoli on vielä arvoitus, mutta onneksi kiva neuvolatäti on luvannut, että saan vielä yhden ylimääräisen ultran kun en oo alkuraskaudesta käynyt.
 

 

26 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Jep! Kovasti potkiskeli niin oli vaikeuksia saada mitattua pääkkyä ja reisiluuta :D

      Poista
  2. Viimeistään silloin kun syntyy. :)

    VastaaPoista
  3. Poika se on! :-D (ainakin Joonaksen mielestä)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Poika olo mulle on vähän tullutkin ja kun tota sykettä mietin niin pojillahan "yleensä on hitaampi" syke ku tytöillä. Meaa kun odotin niin sillä oli aina joko 150 tai 160 ;)

      Poista
    2. Julialla oli koko ajan aika matala, siks ajattelinki et se on kummiski poika et neuvolas ne on kattonu väärin :D

      Poista
    3. Nonii, no jos ei seuraavassakaan ultrassa nää, niin sitten saadaan yllättyä kumpiko tulee. :D

      Poista
  4. tarkoitin kyllä sillä että koskas seuraavan kerran ultra? :) Onko kuinka kova potkiskelemaan iltaisin/yöisin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitten kun neuvolatäti sen ilmoittaa. :)
      Kaiken aikaa tämä potkiskelee, iltasin enimmäkseen kun oon ite rauhassa.

      Poista
  5. ei liity tähän postaukseen, mutta katoin noita Mean mittoja tossa sivun laidassa :D herranjumala, meidän pojalla oli tänään 5kk neuvola ja pituutta 71cm !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe teillä on tosi pitkä poika! :D No joo, Mea on aina ollu tosi pikkunen. Pieni ja pullea :)

      Poista
  6. Olipas kiva neuvolatäti ku anto ylimääräisen ultran :) ja mä veikkaan kans poikaa! Oman masuPOJAN syke ollu 130-135 aina ja sun masu näyttää poikamasulta! Ihana että kaikki oli hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös! :) Joo ja pikkuhiljaa on ruvennu semmonen poika olo tulemaan!

      Poista
  7. Onnea onnea onnea :))) ! Sul on vaan 9 päivää myöhemmin LA kun mulla :D. Saa nähdä kumman tulee ensin :D !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos! :D Haha noniin, tai tuleeko samaan aikaan ;)

      Poista
  8. Sori kun puutun tähän keskusteluun :D. Mut tuli vaan mieleen, et onhan niillä lähtömitoillaki vähän merkitystä tässä, siis harvemmin 48-senttinen kasvaa vuodessa 86-senttiseksi tms. :) Meillä on myös molemmat tytöt siinä 10-kuisina alkanut käyttään 74:n vaatteita eli varmaan 70-senttisiä olleet sillon. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei haittaa! :) Joo niinhän se menee, ite olin 55cm ku synnyin ja vuoden ikäsenä olin 73,5cm :)

      Poista
    2. sekin on kyllä totta, mutta ei mun ollu tarkotus mitenkää antaa sellasta kuvaa että oisin jotenkin pahalla sanonu. olin vaan ihmeissäni miten tällasia eroja on, ei muuta. :) meidän poika oli syntyessään 51,5cm ja on siitä asti kasvanu ihan hirveetä tahtia, jo synnärillä paino nousi 200g.

      Poista
    3. Heh tuskin sitä kukaan pahalla otti! :)

      Poista
    4. meidän tytöt on nyt 74cm ja käytetään jo 86 vaatteita :O Meillä oli 74 vaatteet joskus kun tytöt oli 60cm :D

      Poista
    5. Heh meillä menee edelleen jotku 74 vaatteet :D 80 suurinosa on vielä liian isoja :p

      Poista
  9. Onhan nyt toki lähtömitoilla vaikutusta :) Mea oli niin pikkunen syntyessäänki ettei millään voi olla 1.vnä mikään koriksenpelaaja :) <3

    VastaaPoista
  10. Voi että, mulla tulee ihan raskauskuume tätä lukiessa :D Mäki luulin sillo kun olin raskaana, että saan tytön kun Pyryn sydämensykkeet heitteli aina 150-160, parhaimmillaan oli 170 ja sain kans ylimääräsen ultran ja sieltä selvis sitte, että mun "tyttö" onki poika:D Kaikke hyvää sulle odotukseen:) Helmikuun 25 päivä kuulostaa muuten hyvälle ;D

    VastaaPoista

Popular posts