sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Viikonloppua, synttärisuunnittelua & muutto haaveita.


Perjantaina menin aamupäivästä mun isän luokse ja lähdettiin käymään kaupungilla asioilla, jonka jälkeen käytiin kyläilemässä mun mumman luona. Hän oli leiponut aivan ihania korvapuusteja ja sain pussillisen vielä kotiinkin vietäväksi. Sieltä kun lähdettiin niin haettiin Mea hoidosta ja mentiin kaupan kautta mun isälle tekemään ruokaa. Loppupäivä menikin sitten siellä oleillessa.

Eilen ja tänään ollaan oltu mun äidin luona ja vaan jumitettu, kovasti pitäisi jo suunnitella mun ja pikkusiskon synttäreitä, kun niihin ei enään ole kuin kolme ja puoli viikkoa. Ollaan siis synnytty samana päivänä (1.11) kahden vuoden erolla! :D Siskolle tulee 18v täyteen ja olis tarkotus viedä tuota sitten vähän isommalla porukalla Vaasan yöelämään. Tulee ihan mieleen oma 18v synttärikierros jolloin olin myöskin selvinpäin (kuten nytkin tulen olemaan), kun olin juuri Measta paria päivää ennen silloin plussannut.

Kovasti oon kattellu asuntoja keskustasta ja nyt olisi yksi kiva ja suht halpa kaksio tiedossa, mutten sitten kuitenkaan tiedä, haluanko täältä ristinummelta muuttaa, kun täällä on neuvola, kauppa sun muut ihan tossa kiven heiton päässä ja keskustassa sitten taas on kaikki niin hajallaan, että on sinänsä "pitkä" matka kaikkialle. Oon kuitenki päättäny, että sitten kun muutan niin ihan varmasti tullaan muuttamaan keskustaan tai siihen ihan lähettyville. En mä usko kuitenkaan enään hirveän kauaa nummella asuvani, kun toisaalta jotenkin niin kyllästyny koko paikkaan, vaikka kaikki palvelut onkin ihan vieressä.. :D



4 kommenttia:

  1. Mut kerran kun nummelta pois pääsee, ei sinne takaisin halua :) Keskustassa on kuitenkin myös kaikki, tosin neuvolat ja päiväkodit yms tietysti vähän kauempana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaan, jos mä nummelta pois lähden ni en varmasti muuta takasin. :)

      Poista
    2. no hietalahdesta neuvolaan vaunutellen menee vartti, et ei se ny kauheen kaukana oo. tosin talvella ei varmaan oo mukava mennä kävellen. :s

      Poista
    3. Nii aivan, se vois olla kans ihan varteenotettava paikka, jos keskustasta ei hyvää kämppää löydy.

      Poista

Popular posts