maanantai 12. marraskuuta 2012

12.11

Ah, olin varautunu aamulla, että pääterveysasemalla menis jonottaessa ainakin puolpäivää, mutta onneksi ei ollut kovin paljoa ihmisiä niin ei mennyt ku 10min ja oli verikokeet otettu ja päästy pois. Hyvä ku kerkes vuorolapun ottamaan ja istumaan alas ku oli jo oma vuoro. :) Mentiin siitä sitten suoraan mun mumman luokse kaffittelemaan ja sen jälkeen kaupan kautta kotia.

Tänään rv 25 ja 15 viikkoa enään jäljellä! Kiloja on tullu tähän mennessä tasan yksi ja oon siihen erittäin tyytyväinen. Meaa odottaessakaan mulle ei tullu koko aikana ku se 6kg ja nekin jäi kaikki synnärille. Huomaa kyllä kuinka vauva-E jo reagoi ääniin, kun rauhallisen musiikin aikana se on ihan rauhassa ja heti jos kuuntelen jotain menevämpää ja vähän kovempaa niin hetkii potkii kamalasti.

Ja kuten monet ehkä muistaa, mä kyllästyn tosi nopeeta kaikkiin hiusväreihin ja tänään sanonkin hyvästit punaiselle värille (ainakin hetkeksi) ja muutun taas joksikin aikaa blondiksi ja äo laskee heti roimasti, no ei vitsi vitsi. ;)


6 kommenttia:

  1. Hm piti tulla kertoo että ei kannata värjätä noin usein, etenkään jos on raskaana. :(
    JA toinen tosi järkky ja paha juttu on jos pidät konet sylis ja haluut viel lapsia / oot raskaana. Kosk siit koneest säteilee ja ei tee hyvää. Just sayin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hm enpä mä kyllä usein hiuksiani värjää ja tota noin enpä mä nyt kauheesti sitä läppäriä sylissä pidä. ;D Samallalaillahan se mikrokin säteilee ni ei sais senkään luona seistä ja puhelin myöskin aijaijai! eiköhän mun lapsiluku oo tän toisen jälkeen jo täynnä, ellei nyt jotain ihmettä joskus vuuuuuuuosien päästä satu tapahtumaan.

      Poista
  2. Ei oo täälläkään enää montaa viikkoo edessä, nyt rv 26+2 :). Täällä ainaki potkitaan niin, että joskus tuntuu et tulee jo pihalle :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama! :D Melkein voi erottaa pienet varpaat ku se välillä pönkää niin kovin masua.

      Poista
  3. Multa on menny vähän ohi, et aikooko vauva-E'n isä osallistua hänen kasvatukseen/elämään? Entä onko Mean isä kuvioissa ja mitä hän ajattelee uudesta vauvastasi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa a sitä en tiedä itsekään ja kyllä hän silloin tällöin Meaa ottaa luokseen. Eipä oo tullu mielipidettä kysyttyä, eikä sinänsä kiinnostakaan. :)

      Poista

Popular posts