torstai 1. marraskuuta 2012

18 & 20

Noonii tänään onkin mun ja pikkusiskon synttärit!  Enään en oo 'teini'äiti ;) 
Huimat 20v, kylläpä nyt on "vanha olo." 

Pikkusisko täytti tänään myöskin 18v ja perjantaina lähdetään häntä juhlistamaan Vaasan yöelämään. Itsehän olen tietysti limsalinjalla. Hän on varmasti odottanu tätä päivää innolla, kun ei tarvi enään hommata monen mutkan kautta hakijaa vaan saa ite astella kauppaan ostamaan tupakkia. Ei kuulema aio vielä kuitenkaan muuttaa omilleen. :D <3

Noora 1v

Minä 1v

2002

 2009/2010? :D

 2011

2012

10 kommenttia:

  1. Suuret onnittelut kumpaisellekin. ;-) Have fun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos ja aivan varmasti pidetään. :p

      Poista
  2. Mä oon 21v ja oon kuulemma edelleen teiniäiti... :)

    VastaaPoista
  3. Yksi blogisi lukija ilmottaa menevänsä myös Vaasan yöelämään huomenna! Fonaan luultavasti. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin. :) Ikinä en oo siellä käyny, enkä aiokaan. :D

      Poista
    2. Juu, ei täällä oikein mikään baari oo mun juttu, ku en niis tykkää muutenkaan käydä mutta muut porukasta haluaa tuonne. :D

      Poista
    3. Joo sillä on ainakin ihan hirvee maine yms miksi ite en sinne mielelläni mene. :D Potero, gringo, wanhat mestarit, happy barrel, se uus ankkabaari ja hullu pullo on ne joissa tulee yleensä käytyä jos johonkin meinaa. Muut missä on käyny ei oo oikein mun tyyppisiä paikkoja.

      Poista

Popular posts