lauantai 24. marraskuuta 2012

Terve vaan.

Älkää luulkokaan, että olisin lopettanut bloggaamisen! :D Hetkellinen muokkaus tuokio oli tuossa jonkin aikaa ja siksi oli hetken salaisena. Saatte kiittää näitä ihania anonyymejä seuraavasta muutoksesta, ELI en enään lisäile Measta semmosia kunnon kasvokuvia, lisäilen vain "vähän sinnepäin" kuvia esim tälläisiä:


Mä tiedän tasan tarkkaan ketkä siellä yrittää mun yksityiselämästä udella ja päätinpä nyt, että tekstejä en enään kirjoita niin avoimesti kuin aikasemmin ja tosiaan Mean kuvat jää vähäisiksi, vaikkakin muita kuvia sitten yritän keksiä, ettei ihan tylsäksi postaukset jää. :) Se on mukavaa kun on google josta saa kaiken maailman vinkkejä anonyymien selvittämiseen ja jos ei nuo lopu, niin vien asian eteenpäin. Olen jo ottanut selvää kaikesta ja älkää luulkokaan, etteikö mulla olis pokkaa marssia poliisiasemalle. Lisäksi teidän on turha enään yrittää poistaa jo luotuja feikkiprofiilejanne ja niiden kommentteja koska kaikki on tallella print screeneillä ja vaikka kuinka kommentit/tunnukset poistais niin lopullisesti niitä ei saa koskaan poistettua ja kaikki tiedot jää tänne kyllä. :) 

6 kommenttia:

  1. go girl! ;) mutta mitä sielä on taas lässytetty et measta enää vaa sivulta päin tulevia kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei nyt oikeestaan mitään, mutta aattelin että pois eräiden uteliailta silmiltä! :) Salaseks meinasin ensi laittaa, mutta kun mulla on niin paljon lukijoita niin ei viitti ku salaseen blogiin saa vaan 100 lukijaa. :)

      Poista
  2. Poliisiasemalle mars ja anonyymit kuriin! :D

    VastaaPoista

Popular posts