sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Vaatetta

Tosiaan lupailin sitä postausta niistä vaatteista mitä vauvalle on jo löydetty ja nyt sain aikaseks otettua ainakin osasta kuvat. Kaikkea ei jaksanut kuvata, kun paljon on myös semmosta neutraalia mitkä on Mealta jääny pieneksi.

Tämä oli ihan pakko saada ;)








Mea on ihana kun se on ruvennu suukottelemaan. Eilen suukotteli mua ja Emmiä ja tänään on käyty kaikki pehmot ja lelut läpi. Lisäks tänään on ollu halimis päivä. Kaiken aikaa neiti on vaan halunnut halia. Masuakin halailtiin oikein urakalla.


2 kommenttia:

  1. Mun pikkusisko kans aina halaili mun mahaa. :-D Oli niin paha, kun aika alkuraskaudesta mä olin sen kanssa uimahallussa. Mulla ei mahaa ei vielä kunnolla ollut, ja mun sisko kailotti täysillä: "LAURA SULLA ON JO AIKA ISO MAHA!!!" Uimahalli oli aaaika täynnä ja mä vaan naama punasena yritin selittää, että se vauva on vielä pieni siellä.. :D

    VastaaPoista

Popular posts