keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Voi voi.

Hmh se on kyllä jännä miten ajatusmaailma muuttuu lapsen myötä. Kauheesti tekis mieli pukeutua/värjäillä&leikata hiuksia samallalailla kuin ennenku oli lapsi! Jostain syystä kuitenkaan ei enään "kehtaa" ja ajattelee vaan mitähän muutki siitä sanoisi eikä uskalla tehdä enään kovin radikaaleja muutoksia, vaikkei mua edes niin kiinnosta mitä ihmiset miettii, kun kuljenhan mä tuolla maiharit ja metrotkin päällä välillä, niin ei kai se nyt kauheen iso juttu vois olla jos hiuksetkin leikkais 'massasta' poiketen, ihan niinkuin ennenkin. Jotenkin kuitenkin tuolla takaraivossa kolkuttaa se ajatus "mitä muut ajattelee.." Musta on tullu "vanha" :D

Facebookissa tästä samaisesta asiasta justiin kanssa laitoin, kun huvittais leikata taas samallalailla kuin tuossa kolmannessa kuvassa ja tokasin että pitää kerätä rohkeutta ensin johon ystävä kommentoi erittäin loistavasti:

" hetkonen, mä tietääkseni tutustuin muijaan jolla oli etuhiukset vain ja maiharit jalassa, joi rannalla mun kans kaljaa ja oli puskapissal (:DD) ja nyt se sanoo et "pitää kerätä rohkeutta" "










17 kommenttia:

  1. anna palaa vaan jos siltä tuntuu eikai se ny haittaa vaikka on äiti monet äidit jotka on yli kakskyt pukeutuu\laittaa hiukset erikoisesti on tatuoituja yms :)

    VastaaPoista
  2. Vautsi, noi ekat on siistit! Ja kyllä kaikki muutkin sopii sille, todellakin rohkeasti vain. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne oli kyllä ihan älyttömän ihanat! :>

      Poista
  3. Anna mennä! Ei sil ulkonäöllä oo väliä, vaikka äiti oletkin. Pää asia et hoidat lapses niinku tähänki asti oot tehny! :)

    VastaaPoista
  4. ikävöin aina välillä kaikkii sun ylkkä siistei hiuksii mitä ite tuskin ikinä uskaltaisin itelleni vetästä!:D

    VastaaPoista
  5. Äiditkin on ihmisiä ;) Anna mennä.:) <3

    VastaaPoista
  6. No siis onhan noi vähän mauttomia, vaikkakin kuvina hyvännäkösinä. Sun tyyli on jo selvästi muuttunut, niin miksi janoat vanhaa takaisin? Tollanen rauhallisempi "äitimäisempi" tyyli pukee sua paremmin ja siitä saa kypsemmän vaikutelman.

    Siitä mä olen kyllä samaa mieltä, ettei muiden mielipiteillä ole tollasessa asiassa väliä! :) Tsemppiä loppuraskauteen Ida!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no niinhän ne on, mutta se justiin teki niistä niin hmmh 'mua' :D
      Noh voin sanoa, etten mä nyt kumminkaan ihan noin räväkäks enään halua, mutta kuitenkin jotain tuohon suuntaan.

      Poista
  7. Ihana tuo ekan kuvan hiustyyli O__O

    VastaaPoista
  8. Mä tykkään kanssa tosi paljon tosta ekan kuvan tyylistä, sekä hiuksista :) Sä olet vielä nuori kanssa, niin rohkeasti vain muuttamaan tyyliä jos siltä tuntuu ! :)

    VastaaPoista

Popular posts