perjantai 21. joulukuuta 2012

12:43

Mä oon rakastunu :) 
Nimittäin mun uuteen kameraan!

Eilen käytiin Piipan ja Annen kanssa kaupungilla. Ensin käytiin anttilan toptenissa, kun olin päättäny, että nyt mä ostan sen kameran ja tämä onkin aivan ihana ja just sopiva mulle! :) Canon Powershot SX150IS.

Kuva googlesta.



Tällä oon eilisestä asti leikkiny ja tutkinu ja kuviakin on jo ihan reippaasti napsittu. :D

Anttilan jälkeen suunnattiin amarilloon syömään otin kerrankin jotain muuta kuin sitä ainaista karitsaa ja oli kyllä aivan älyttömän hyvää! 

"Chèvre Steak VL, G
Naudan ulkofileepihvi (150 g), pariloitua vuohenjuustoa, tomaatti-punaviinikastiketta, paholaisenkastiketta, jääsalaattia, lämpimiä kasviksia sekä uuniperuna ja crème fraîchea" naminam. 




Syömisen jälkeen käytiin vielä viimesillä lahjaostoksilla ja sitten Piipa heitti mut ja Mean mun äidille, koska oli rattaat ja istuinkin mukana niin en olisi niitä yksin saanut. Tänään aamupuuhien jälkeen oon taas leikkiny kameralla ja pian pitäisi lähteä isän kanssa mumman luokse. :)











4 kommenttia:

  1. ai että ku sai elämää tää sun blogi uuden kameran myötä ;)

    VastaaPoista
  2. Uih, Toptenistäkö tän ihanuuden ostit , paljonko makso ? :)

    VastaaPoista

Popular posts