sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Auts.

Mä oon ruvennu nyt useampina öinä "säpsähtelemään" hereille ja viimeyönä sattui olemaan käsi jotenki kasvoilla niin, että kun säpsähdin niin raapasin itteäni silmäkulmaan. Aattelin, että tuli vaan joku pikku naarmu, mutta kun aamulla kattoin peiliin, niin ei tuo kovin pieni ole. :D En kuitenkaan halua lyhentää mun kynsiä kun ne kerranki oon saanu kasvatettua.


Täksi päiväksi mun äiti kutsui meidät syömään ja vietetään pienimuotoinen "pikkujoulu." 
Hyvää ruokaa ja seura on mitä parhainta tietysti. ;)

Huomenna onkin sitten jo rv 28 !!! Älyttömän nopeesti menny kyllä aika ja muutenkin menee varmasti tää loppuaika nopeeta, kun on paljon suunnitelmia ja tekemistä joulukuulle. 

- Ensviikonloppuna synttäripaardit, joihin kuuntelemaan hyviä bändejä parhaassa seurassa. 
- 20.12 on neuvola.
- Jouluaatto.
- Uusivuosi, josta onkin sitten enään 8 viikkoa laskettuun aikaan. :)

27+5

27+6



Riisu siipesi
Riisu siipesi
Tapahtukoon tahtosi sun ei tarvi enää olla enkeli
Sun ei tarvi enää miellyttää
Riisu siipesi




2 kommenttia:

  1. No ei oo enää kauaa kun pieni tulee maailmaan! Ois kuva kuulla millasta synnytystä toivot ja onko sulla mitä suunitelmia sen varalle? Esim. Kuka tukihenkilönä? Mean hoito? Lääkitys? :) Ja postausta ois kiva kuulla myös tulevan lapsen ja isän suhteesta. Millaiseksi toivot sen tulevan? Tsemppiä loppu raskauteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole ei. :D Eipä mulla oikeen oo mitään suunnitelmia/toiveita. Mean synnytys oli niin helppo, että jos tää etenee samallalailla niin tuskin mitään kivunlievityksiäkään tarvitsee epiduraalin lisäksi, mikä ei viimeksi kerennyt oikeastaan edes vaikuttaa, kun sainkin heti sen laiton jälkeen jo ruvetakin ponnistamaan. :) Tukihenkilönä on Mean kummitäti ja Mea menee siksi aikaa kun itse olen sairaalassa niin mun äidille. Lapsen isästä ja hänen ajatuksistaan en kertoile, enkä ole itseasiassa edes häneltä kysynytkään.

      Poista

Popular posts