sunnuntai 16. joulukuuta 2012

:)

Mä nyt vastaan tähänkin postauksen muodossa, kun en keksi muutakaan ja ollu täs pieni taukokin jo kirjoittelussa. :)


Ei pelota lainkaan, koska tiedän tulevani pärjäämään, varmasti välillä voi väsyttää vähän enempi, mutta mitä sitä turhia pelkäämään. :)

Noh, tuo on vielä niin pieni ettei edes ymmärrä, että äidin masussa kasvaa vauva. Jos sille mainitsee jotain veljestä tai vauvasta ja osoittaa mahaa niin tämä ihan innoissaan hokee "napa" ja tulee tutkimaan napaa. :D

Äitinä olo on ehdottomasti parasta mitä mulle on koskaan käynyt! Aivan mahtavaa eikä sitä oikein osaa sanoin kuvailla edes. En päivääkään vaihtais pois. Kertaakaan ei oo ollu semmosta fiilistä, että "mihinkä oon oikeen ryhtyny" vaan mä oikeesti rakastan viettää aikaa ton lapsosen kanssa oli se kuin kiukkusella päällä tahansa ja kauhee ikävä iskee heti jos hän on poissa kotoa.



p.s 2 päivää enään niin mun pikkunen on 1v5kk !!!! 





9 kommenttia:

  1. voisitko tehdä jonkilaisen postaksen mean isästä ja molempien lapsiesi kummeista? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kummeista voin tehdä. :)

      Poista
    2. menekö pitkästi? :)

      Poista
    3. Miten nää ihmiset jaksaaa..... jättäkää jo iida rauhaa tällä....

      Poista
  2. meidän esikoinen oli 1v7kk kun kuopus syntyi. totta kai sitä on väsyneempi,mutta kun miettii mitä kaikkea on saanut on se väsymys pikku juttu :) super paljon onnea odotukseen.

    VastaaPoista
  3. Oon jo hetki aikaa seuraillut blogiasi. Meillä on lasketuis ajois ihan muutaman päivän heitto. Tiedä vaikka oltais synnärillä samaan aikaan kun itsekin synnytän Vaasas. :) Odotan kans toista lasta ja esikoinen on aikalailla Mean ikänen 1v3kk. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kun kiva! :) Onnea teillekin uudesta tulokkaasta.

      Poista

Popular posts