sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Huh!

Huh helpotus. Tosiaan vauveli on ollut tosi vähäliikkeinen ja mahaa on taas jomotellut tänään ihan mukavasti niin päätettiin käydä näytillä ja siellä se iloisesti polski simmut auki! 

Edelleen on poika tulossa ja tämäkin lääkäri naurahti, kun oli niin selkeä. Painoa pojalla on nyt arviolta 2100g, eli hiukan "ikäistään" isompi ja muutenkin kaikki oli hyvin. 

Kohdunsuu on auki reippaalle sormelle ja kaula lyhentynyt, eli lepoa lepoa lepoa ja heti takas näytille jos rupeaa supistelemaan. Huomenna taas poksuu viikot ja tulee jo 33 viikkoa täyteen! 




14 kommenttia:

  1. Ihanaa kohta pääset synnyttämää! Voiku mäki haluisin ;D vaik mun vauva on tänää 1kk!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha jep! :D Voi että, mäki olin heti valmis Mean syntymän jälkeen synnyttämään uudelleen.

      Poista
  2. Nyt otat ihan rauhaksiin =) Vauveli on kyl tosi hyvän kokoinen viikkoihinkin nähden =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo pakko se on, että ainaki 36-37 viikoille pysyis masussa. :) Joo viikon-pari kuulema isompi mitä näillä viikoilla "normaalisti" :p

      Poista
  3. hyvä että vauvalla ja äitillä kaikki hyvin <3

    VastaaPoista
  4. Malta ny pysyä rauhassa! :) Ei tarttis pikkumiehen tulla vielä näin aikasin pois :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh joo niin rauhas täs nyt ollu ku vaa pystyny, viel pitäs vähä rauhallisemmin ottaa, ku en kuitenkaa halua osastolle vuodelepoon hyh. :D Mielummin kotona levossa.

      Poista
  5. Rauhallisesti vain :) Itselläni on paikat pehmentynyt, mut ei oo (onneksi) auennu paikat.

    VastaaPoista
  6. Voi, mulla vaan pahenee tää mun vauvakuume. Silloinkun Meaa odotit niin mulla paheni vauvakuume niin pahasti että nyt meijän kotona temmeltää kohta 1v poika :D Nyt jos vaan sais ton miehen puhuttuu, jos meille suotais toinen lapsi. Mä syytän sitte siuu taas siitä että vauvoja pukkaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi että! :D No mulla on kans varmaan ikuinen vauvakuume, nytki jo iskee ku näkee pikkusia, vaikka masus on viel tää tuloillaan!

      Poista

Popular posts