tiistai 8. tammikuuta 2013

Pohdintaa

Kunhan pohdin niitä näitä.. 

Tiedättekö muuten mikä on maailman inhottavin tunne? :) Se on ihastuminen.. vielä tarkemmin ihastuminen semmoiseen henkilöön josta tietää, ettei voi koskaan omakseen saada, mutta siitäkin huolimatta jättää kaikki muut potentiaaliset ehdokkaat täysin huomiotta, kun pitää olla niin äärettömän typerä ja sokea.

Ei, ei mulla oo mitään kiirettä minkäännäköiseen suhteeseen, ei sitä kuitenkaan oo kuin vasta 9-10kk sinkkuiltu ja mä oikeesti nautin tästä vapaudesta ja keskityn täysillä vaan Meaan ja vauvaan! Välillä vaan on tälläisiä "hellyydenkaipuu" -päiviä jolloin miettii, että oishan semmone miekkonen kiva tossa vieressä, varsinkin kun on pitkäaikaista ihastusta alla, mutta kuten sanoin, mulla ei oo kiire, eikä noita miehiä nyt muutenkaan tässä ole jonossa tulossa ikkunoista ja ovista. Päinvastoin ne juoksee karkuun haha! :D No ei, en oo edes kattellu, kyllä se sitte vastaan tulee kun on tullakseen.. jos on tullakseen.

Mä kirjoitin tähän pitkät pätkät muistakin aiheista mitä oon nyt pohtinu, mutta päätin pyyhkiä ne ja jättää ihan omaan päähän, kun en ihan kaikkea halua kuitenkaan julkisesti kirjoitella, vaikkakin kirjoittaminen helpottaa kummasti ja lieventää tätä stressin määrää mitä tässä nyt on. Joillekin ihmisille vaan tekis niin kovaa mieli sanoa, että katsoisivat peiliin.

Välillä sitä vaan löytää ittensä pohtimasta kaikkia turhia juttuja ja kun mäkin oon tämmönen ihminen joka alkaa helposti murehtimaan ja stressaamaan asioita niin välillä sitä toivoo, että pääsis jonneki piiloon ihan kaikelta. :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Popular posts