perjantai 1. helmikuuta 2013

36+4

Neuvolassa käyty taas pyörähtämässä ja sainpas kivoja uutisia! 
Vauvalla oli kaikki hyvin, syke 150 ja kovasti potki menemään. Itellä hemoglobiini taas laskenu 94, verenpaine ok ja sf-mitta 32. Käsituntumalla on kuulema poitsu jo semmonen kolmikilonen.

Neuvolatäti teki samalla sisätutkimuksen, kun nyt on tullut uus juttu, että kaikilta odottavilta äideiltä otetaan se B-streptokokki näyte niin eipä oo ollu ihan turhia nää mun kaikki jomotukset ja polttelut, kun paikat on ihan kypsät, kaulaa ei jäljellä nimeksikään ja 2-3 sormelle on auki! Voi siis syntyä ihan koska tahansa. 

Nyt tuli itelle semmonen hoppu, että pitäs toinen pinnis hommata, kun tuo neiti ei vielä öitä nuku isossa sängyssä, muutamat päikkärit siellä vasta suostunu tutimaan. :D 


9 kommenttia:

  1. Ihanaa! :)
    Onnea loppuraskauteen :)

    VastaaPoista
  2. Oho!! Onnea matkaan siis! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, tää kuitenki menee ylitte ku oon niin innoissani. :D

      Poista
  3. mä olin noilla viikoilla saman verran auki molemmissa raskauksissa eka syntyi 41+4 ja toinen 37+5 :) toivottavasti sielä kans pian alkaa tapahtumaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nonnii :D Joo musta tuntuu, että ku oon näin innoissani ni poika päättää kiusallaan mennä yliaikaseks.. toisaalta täs kyl noita jomotuksia tälläkin hetkellä on ja ku vähäki jotain tekee niin supistaa, ei tosin lainkaan kipeesti.

      Poista

Popular posts