perjantai 22. helmikuuta 2013

:)

Noniin, 73% kyselyyn vastanneista halusi, että kerron jo pojan nimen. Okei oon mä ajatellu teitäkin jotka vastasitte toisin ja jätän toiset nimet kertomatta. :)  Eilen käytiin äitin kanssa kirkkoherranvirastolla varaamassa pappi, kappeli ja ristiäispäivä, joka on 31.3 ! 

Tänään kävi neuvolatäti kotikäynnillä ja punnitsi pojan ja juteltiin niitä näitä. :)

Syntyessä: 3530g
Kotiin päästessä: 3270g
Nyt viikon ikäisenä: 3490g

Tietää, että mainiosti riittää maito, kun noin hyvin on paino noussut! 
Saatiin myös lupa ruveta ulkoilemaan.

Tämä pieni mies saa nimekseen Eelis. 


15 kommenttia:

  1. Mulla on ollut kauhee vauvakuume viimekesästä asti kun meidän Leo täytti vuoden, ja ei kyllä yhtään helpota nää sun postaukset pikkuisesta :)

    Ihana nimi toisella <3 Pieni Eelis-poju :)

    http://teenageandherlittlefamily.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi joo se on helposti tarttuvaa tuo vauvakuume! :D

      Poista
  2. Oon selvästi huono välttelemään sun blogia, taidan ihan kiusata itseäni kun tiedän, että täällä näkee aina pikkuisen kuvia. :D
    Mulla on muutenkin kriisi, kun tuntuu, että Tomas ei koskaan pieni ole ollutkaan. :D

    Suloinen nimi pikkuiselle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi eikä :D Hih joo mustaki tuntuu, ettei Mea olis nuin pieni ollutkaan, vaikka hän oli vielä pienempikin!

      Poista
  3. Aivan ihana nimi!! Täydellinen :)

    VastaaPoista
  4. huh, mun ei tartte olla kade! Tai noh ehkä vähäsen, tuo on kuitenkin niin lähellä Eeliä. ;) Onnea pojalle hienosta nimestä! :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, Eeli oli ensin mielessä, mutta sitten ajattelin, että Eelis sopii paremmin :p

      Poista
  5. Onnea pojalle hienosta nimestä! :)

    VastaaPoista

Popular posts