torstai 14. helmikuuta 2013

Turhaa pölötystä

Huomenna on taas jo perjantai! Kyllä päivät vaan menee nopeesti. Tänään on ystävänpäivä, eli ihan normipäivä. :D Vein Mean aamulla hoitoon ja Hilma tykkäs, kun mun äiti tuli Jimin kanssa sattumalta vastaan. Kotona menin pienille "päikkäreille"...noh pienille ja pienille..  heräsin klo 13! Ei siinä mitään, koira ulos piiiiiitkälle lenkille ja sen jälkeen vaan jumitin, kunnes tuli aika hakea Mea hoidosta. Mentiin siitä sitten mun äidin luokse kuluttamaan aikaa. 

Huomenna mennään vihdoin ja viimein ostamaan poitsulle pinnis, kun on vähän tupannut venymään tämä sängyn hommaaminen. Muutenkin asiat on kaikintavoin loistavasti ja ei stressaakaan mikään enään! :)
Paitsi se että poika päättäis syntyä arkena ja multa jäis Emmerdalen jaksoja näkemättä!! (ihan vitsi vain<3)

Eipä mulla sinänsä mitään asiaa ollut, kunhan tämmösen pikkusen postauksen päätin teidän iloksi/kauhuksi kirjotella. :D Niin joo, tein eilen illalla ihan älyttömän hyvän suklaisen kuivakakun nam! <3

Mulla onkin teille nyt vaihteen vuoksi video Measta. :)


4 kommenttia:

  1. Mitään pahaa tarkoittamatta haluisin ystävällisesti kysäistä että miksi viet Mean hoitoon vaikka olet itse kotona? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Silloin kun Mea hoitopaikan sai niin olin ajatellut hakeutuvani jollekin kurssille/töihin, mutta kun testi näytti plussaa niin jäi töiden haku. :) Lisäksi Mea viihtyy hoidossa tosi hyvin kun on kavereita joiden kanssa leikkiä.

      Poista

Popular posts