lauantai 23. maaliskuuta 2013

Viikonloppu.

Eeliksen ekat hymyt bongattu! Tosin, mummalle tuo lurjus on jo aikasemminkin väläyttäny komeata hymyään. 
Perjantaina käytiin mun mumman luona, mun sedän luona ja sitten mentiin vielä mun isän luokse viettämään aikaa. Ehdottivat sitten, että Mea voisi jäädä heille yötä ja sehän passas mulle mainiosti. Eeliksen kanssa oltiinki sitten kahden kotosalla ja sain nukkua pitempään kuin normaalisti ahh! (Joo koirakin oli kotona)




Aamulla kun heräsin niin nappasin vaan Eeliksen kainaloon ja makoiltiin sängyllä pitkän aikaa, ennenkuin jaksoi nousta ylös. Sitten kun jaksoin ylös nousta niin Hilma päätti hypätä vahtimaan pojua sängylle. <3


Jossain välissä sitten kun kello oli jo puolessa päivässä niin mun isä tuli hakemaan meidät heidän luokseen, kun olivat tehneet oikein naminami ruokaa. Suussa sulavan mureeta lihaa, perunamuusia ja ruskeakastike ahh! 



Uskaltaiskohan sitä jo ruveta vähän noita vatsalihaksia treenailemaan.. Mä kun oon tunnustellu, niin ei se rako enään oo ku iihan pikkunen. Painokin kun tahtoo vaan pudota, niin en haluis miltään luurangolta sentään näyttää. Lihasta luiden ympärille! :D 






10 kommenttia:

Popular posts