tiistai 16. huhtikuuta 2013

16.4

Kyllä Eeliksellä nyt on vientiä. :D
Ensin mun serkku kysyi josko hän saisi ottaa pojan yötä sunnuntaina ja tottahan toki tuo minulle sopi. Maanantaina sitten mun äiti nappas pojan mukaansa kun kävi tuttavallaan kyläilemässä ja tänään poika saa viettää päivän kummitätinsä kanssa. 



Meakin nauttii kun saa olla nyt hetken taas huomion keskipisteenä. Edellispäivänä käytiin vähän pitemmällä vaunulenkillä, kun oli hieno ilma ja Mea tykkäs kovasti kun sai köpötellä vieressä, eikä tarvinnut vaunuissa istua. Lätäköissä olisi tietysti ollut tuplasti kivempaa, mutta olin ilkeä enkä päästänyt.


Mun täytyy varmaan ostaa Hilmalle oma peti, kun hyvin näytti viihtyvän vaunukopassa.. :D Siellä se nukkui koko yön, enkä raaskinu toista sieltä häätääkään. 






8 kommenttia:

  1. Voi kun Eelis näyttää jo tosi isolta pojalta! :D Justhan se vasta synty :D

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia ♥ meinasin kans, että Eelis tosi paljon kasvanut :) Kukahan Valtterinki ottaisi noin paljon hoitoon?

    VastaaPoista
  3. Ihanan reippaan näköinen pikku mies :)

    VastaaPoista
  4. Hyvä että on noin paljon lastenhoito apua :) Kyllä kumminki isompikin tarvitsee äidinki kanssa kaksin aikaa :) itselläki onneksi vanhemmat mahdollistaa kanssa tuota että saan välillä antaa huomion vaan toiselle lapselle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä ja kyllä neiti nauttikin, vaikka vähän väliä piti vauvaa etsiä joka huoneesta. :D

      Poista

Popular posts