tiistai 28. toukokuuta 2013

Minua

Jospa mä välillä kertoilisin vähän itestänikin ja siitä miten mulla menee. 
Mulla on pieni stressi kun oon hakenut vaikka ja kuinka montaa vuokra kolmiota, mutta yhdestäkään ei oo kuulunu mitään! 

Mä haluan pois tästä ja isomman kämpän, että saan sängyn pois olohuoneesta, kun loppujenlopuks ei oo kovinkaan käytännöllistä tämä olohuoneessa nukkuminen, lisäks pitää joka ilta sulkea verhot, ettei vastapäisestä talosta kurkita tänne. (siellä joku mies dataa joka yö ikkunan edessä keittiössään) Varsinkin näin kesäsin kun on muutenki valosta niin ei oo kovinkaan kiva hyppiä täällä vähillä vaatteilla verhot auki. 

Mulla on myös hiuskriisi, nää on ihan järkyttävän kuivat ja mä oon pian kalju, kun nää katkeilee ja joka harjan vedolla harja täyttyy punasista hiuksista niin, että se pitää 'tyhjätä' ennenkuin voi toisen kerran harjata.

Jätin poikaystäväni tuossa jokunaika sitten, koska meidän jutusta ei vaan tullut mitään ja mä haluan keskittyä vain ja ainoastaan mun lapsiin, joten multa ei riittänyt aikaa myös parisuhteelle.

Mä oon nyt alottanu terveellisemman elämän. :DDDDD no joo, oikeesti oon vaan vähän vähentäny herkkuja ja ruvennu syömään terveellisempiä ruokia pieniä annoksia useasti päivässä. Lisäksi mä teen muutaman kerran viikossa semmosen kotitreenin, punnerruksia, askelkyykkyjä, vatsalihaksia, venytyksiä yms mitä nyt ikinä keksinkään ja vähintään tunnin verran. Kyllähän tässä on jo tulostakin saatu. 

2010 syksyllä mä painoin 59kg, Meaa kun rupesin odottamaan (2010 lopussa) painoin 74kg (kyllä, muutamassa kuukaudessa lihoin noin paljon) Mean syntymän jälkeen mä painoin 78kg, Viime kesänä olin saanut painon pudotettua 73kg ja putosi edelleen. Eeliksen odotuksen jälkeen painoin 68kg ja nyt 65kg! Lihastakin oon saanut ajalliseksi ja tykkään kun on muutenkin paljon parempi olo nykyään. Vielä kun saisi tuota herkuttelua pikkuisen ja lisäisin vielä vähän enemmän liikuntaa niin ei mee kauaa kun pääsen mun tavoitteeseen joka on 60kg. 

Laitan vielä kuvia havainnollistamaan tätä:

2010, 59kg joooo parempaa kuvaa ei oo tallella.



2010, 74kg

2011, 76kg (vähän ennen Mean syntymää)


2011, 78kg (Alle kuukausi ennen Mean syntymää ja samalta näytin pitkään sen jälkeenkin)


2012, 73kg

2013, helmikuu vähän Eeliksen syntymän jälkeen. 68kg



Nyt 2013, 65kg !









2 kommenttia:

  1. Nostan hattua sulle! Ite en ikää kehtais tehä postausta, jos kertoisin painostani :D Mut sama tavote, ku sul; 60 kg :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) No joo ite joskus ajattelin ihan samoin, mut sit ajattelin, että no ihan se ja sama. :D

      Poista

Popular posts