maanantai 3. kesäkuuta 2013

3.6


Pari asiaa mitkä mua on ihmetyttäny tässä lähiaikoina on ihmisten lapsellisuus ja kaksinaismoraali. Jos joku tekee jotakin niin se on ihan ok, kunnes sitten hänelle itselleen tehdään tahalleen taikka vahingossa sama asia niin se on sitten niiiiiiin väärin, niin väärin. Mikä oikeus ihmisellä on toimia näin ja sitten loukkaantua verisesti kun hänelle käy samoin. Sitä ollaan niin aikuista, mutta kun vähän tulee jotakin niin sitten alennutaan solvaamaan, eikä edes yritetä sopia asiaa/kysyä mistä asiassa todella on ollut kyse. Onkos se ihmekään, että ihmiset ei nykyään luota toisiinsa, kun asioita ei selvitetä ja ne jää kaihertamaan monien ihmisten mieliin.
Ja kyllä, myönnän itsekin joskus sortuneeni lapsellisuuteen ja kaksinaismoraaliin itsekin joskus, mutta mä pyrin aina selvittämään asioita jos se vain on mahdollista.

Mulla on vain muutama ihminen joihin luotan ja joille kerron jos jokin on hullusti. Heitä oli enemmänkin, mutta erinäisistä syistä mun luottamus heihin rupesi horjumaan ja nyt on parempi näin. Mitä pienempi määrä ihmisiä tietää mun asioista, sitä parempi. Senhän nyt pitäis sanoa järkikin. Sitä vaan tulee oltua niin sinisilmäinen, että tahtoo uskoa kaikista vain hyvää.


(c) Weheartit.com


Tälläiset on mun tämän aamun pohdiskelut. 

Tänään ollaan menossa mun isän kanssa kaupungille ja itse ajattelin, että jos vaikka löytäisin piiiiitkästä aikaa itselleni jotain vaatetta. Mulla kun on komero täynnä vaatteita, muttei siltikään mitään päälle pantavaa ja en ees muista koska olisin itelleni jotain ostanut. Siis ihan arkivaatetta, juhlavaatteita oon ostanu pari kappaletta alkuvuodesta.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Popular posts