keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

24.7

Helou! Mun tekee niin kauheesti mieli kirjottaa, mutta heti ku rupeen niin aivot sanoo stop ja kaikki mitä ajattelin kirjottaa katoo johonki mielen syövereihen. :D

Mä en kestä tätä järkyttävää raskauden jälkeistä dementiaa... tää on ihan hirveetä, tosin ei enään läheskään niin paha, mitä silloin ku Eelis oli ihan vastasyntynyt. Unohtelen ihan sairaasti sanoja, lauseet jää usein kesken ja lemppari artistienki nimet jää välillä unholaan. Mä mietin järkyttävän kauan Johnny Cashinki nimeä, kun ei vaan tullu mieleen! Yli viikon pähkäilin, ku ei tullu biisitkään mieleen. vaikka oon cashin musiikin suurkuluttaja.  Noooh eiköhän tää tästä pian *ei oo todellista, taas unohtu sana mikä piti kirjoittaa* ..vähene?laannu? :DD



Mä hemmottelin itteäni tuossa yksi päivä ja pökkäsin muksut mun äidille pariksi tunniksi, kun kävin pikkusiskon kanssa kaupungilla. Oli kiva saada edes ton verran omaa aikaa. :) Ostin itselleni tekokynnet.. mä en ees muista koska olisin tälläsiä edes viimeks käyttäny, mutta pakko oli pitkästä aikaa ja kun alennuksessa sattuivat olemaan. 

Onneksi noita kynsiä oli paketissa useampi pari samaa kokoa niin ei haittaa vaikka tuo peukunkynsi vähän repsottaakin, kiitos Hilman. :)




Measta on todella hankala ottaa nykyään kuvia, kun neiti kääntää heti päänsä ja naurahtaa ilkikurisesti, kun huomaa että mulla on kamera kädessä. Ei vahingossakaan käännä sitten päätänsä mua kohti, vaikka kuinka yrittäisi houkutella. :D

Nyt mä jatkan itteni hemmottelua herkkujen parissa kun muksut on jo untenmailla ja katson koneelta uuden Lone ranger leffan! Johnny Depp<3 Ahh huomenna vois käydä yhtä hyvä tuuri ku tänään ja lapset nukkua puol 11 saakka! Olisivat nukkuneet pitempäänki jos en olis niitä herättäny. Järkytyin itekin kun heräsin ja kelloa kattoin, että miten Eelis ei oo herättäny, ku se rupee normaalisti siinä 8 pintaan, itseasiassa molemmat rupee kahdeksan aikoihin huutelemaan.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Popular posts