sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

Synttäreitä yms.

Tosiaan eilen vietettiin Mean 2v synttäreitä ja neiti oli ihan innoissaan kaikista lahjoista ja vieraista! :)
Lahjoiksi hän sai kaksi muumipalapeliä, muumitalon ja muutaman muumihahmon sinne, muumi vaatetta, haalarin, pehmokoiran, parit kengät yms. Kaikkein paras lahja näin äidin näkökulmasta oli Mealle vakuutus, jonka Mean toinen mumma hommaa! 



Minä ja Mean kummitäti Emmi tehtiin maailman parhaat kakut. ;)
Emska sai aikaan aivan loistavan suklaakakun ja minä täytin oman kakkuni lime-kiwi rahkalla ja banaanilla nami nam <3 Mun uunissa on tosin jotain vikaa, kun kaks kertaa jouduttiin tekemään mun kakkupohja.. Ensimmäinen jäi raa'aksi osittain ja munissa oli selvästi jotain vikaa kun se pohja tuoksui ihan pelkästään munalta ja oli muutenkin ihan ihmeellinen. Toinen taas ei meinannu millään kypsyä sisältä, joten se paloi päältä, muttei haitannut yhtään kun palanut pinta sitten kuorittiin pois. PÄÄASIA kuitenkin, että hyvältä maistui ja edes toinen pohja onnistui!








Mun äiti oli loihtinut myös todella ihania hyydytettyjä lohi-voileipäkakkuja sekä raparperipiirakkaa <3



Hilma oli juhlien ajan Jessen luona, kun tämä asuu naapurissa ja kotona ei voinut pitää juoksujen takia + Hilma stressaa paljosta ihmismäärästä.

Kotia kun ronttimus pääsi niin heti meni nyynäämään josko saisi pöydältä jotakin. :D


Mea oli vieraiden lähdettyä niiiiiiin väsyksissä, ettei jaksanut tehdä yhtään mitään. Jumitti vain sohvalla, joten nakkasin neidin omaan sänkyynsä 7 aikaan ja sinne se nukahti ja vasta aamulla 10 heräsi. :D 



Tänään kävi Piipa ja Juhani meillä syömässä eilisiä "tähteitä" ja saatiin sitten Piipan kanssa loistava idea ja jossain välissä lähdettiin hänen pikkusiskonsa Tiitun luokse syömään, koska tällä on rasvakeitin. <3 Namnam, ranskalaisia, mozzarellatikkuja, sipulirenkaita, jotain tomaattijuustojuttuja ja jalopenojuustojuttuja ahhh. Lisäksi vielä sweet chili kastiketta ja voi pojat, että oli hyvää!



Niin joo meinasin ihan unohtaa! On oikein ihanaa tämä neidin 2v uhma... Meinaan puras mua aamulla ihan ykskaks oikein mojovasti ja mukava mustelma komeilee nyt mun kädessä.




4 kommenttia:

Popular posts