torstai 5. syyskuuta 2013

5.9

Eilen oli mukava päivä, Emmi, mun äiti ja Noora tulivat käymään kahvilla ja myöhemmin saapuivat Piipa ja Tiitu ruokapussin kera ja herkuteltiin tortilloilla, namskis! 

Illemmalla haettiin mun äidin kanssa tutulta peräkärry lainaan ja käytiin noutamassa mun uus sohva kotia! Ai että, kun tää on ihana. Ei yhtään kulumia eikä muutakaan, eli ihan uuden veroinen. Hintaakin oli "huimat" 50e. Oon niin tyytyväinen tähän ostokseen. Vielä pitäisi jostain löytää uusi tv-taso sekä vitriini niin saisin tätä asuntoa vielä kodikkaammaksi, kun en noista vanhoista niin piittaa.

Ylempänä uusi sohva ja alempana vanha.



Tänään muistin, että hei mullahan on hdmi johto kaapissa! Paljon kätevämpi muksujen kattoa muumeja ja itteni leffoja, kun on tietokone kytkettynä telkkariin. :p


Kaivoinpas myös mun piirtopöydän joku aika siten kaapista. En oo varmaan 3v sitä käyttänyt ja tänään päätin kokeilla, että vieläkö moista vehjettä osaan käyttää ja hyvinhän se sujui. :D Ehkä mä taas innostun tuolla piirtelemään, eipähän ainakaan kulu paperia ja kyniä.



2 kommenttia:

  1. oii ihanan väriset silmät<3 mulla tälläset ällöt paskanruskeet, inhoon! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih. :) Voi mä tykkäisin ruskeista simmuista!

      Poista

Popular posts