perjantai 13. syyskuuta 2013

Sitä sun tätä.

Emmi kävi taas tänään käymässä ruokapussin kera ja ai, että! Kyllä Emmin tekemä ruoka vaan on parasta. 
Eeliskin sai maistaa fetaa ja kyllä tykkäs.



Huomenna on melkoisen kiirus päivä, kun ensin mennään mun isän, siskon ja tämän miehen kanssa syömään, sitten pitäisi mennä serkun muksujen synttäreille ja sieltä sitten mökille käymään! Huhuhu, koko päivä herkuttelua. Sunnuntaina tulee taas Emmi ja Toni käymään, kun Toni tulee lomille. On kyllä Mean koko viikon kohokohta, kun Toni tulee. :)




Meillä menee oikein mainiosti. Välillä vähän meinaan uupua ja oikein huokaisen helpotuksesta, kun  muksut menee päikkäreille(Onneksi nukkuvat samaan aikaan), mutta en mä päivääkään vaihtais pois. 

Mulla on nyt ollu jo pari viikkoa ihan hirveä siivousvimma ja kokoajan oon siivoomassa ja laittelemassa paikkoja. (Älkää pelätkö, en ole raskaana, ellei pyhä henki ole asialla :DD)

Mä haluaisin myös tehdä mun hiuksille jotakin... Ärsyttää etuhiukset, ärsyttää ruskea väri jajaja. Haluan punaisen takaisin, muttakun sen ylläpitämisessä on aikamoinen työ ja sitten hiukset taas kärsii, kun ne nyt oon saanut edes jonkunverran "eloon". 

Ensviikolla pitää taas vähän skarpata tän treenailun kanssa, kun oon vähän lipsunu sivuraiteille ja herkutellu enemmän, kuin mitä saisin. Mä niin haluaisin mennä oikein kunnon juoksulenkeille! Mun pitäisi myös ostaa kotia mittanauha, niin ei tarttis aina äitin luona käydä mittailemassa. Toisaalta ehkä ihan hyvä, ettei kotona oo, kun olisin varmaan kaikenaikaa mittailemassa itteäni. :D 

Mulla on nyt myös ollut pitemmän aikaa verenpaineen heittelyä. Mä tunnen aina just ennen oireita, että jahas nyt tarttis vissiin mitata verenpaine. Sitten iskee järkyttävä päänsärky sekä heikotus ja kun verenpaineet mittaan (mulla on isin mittari lainassa) niin yläpaine tommosen "kohtauksen" aikaan on maximissaan 93, yleensä 90. Mä oon myös ruvennut saamaan paniikkikohtauksia useammin, varsinkin paikoissa missä on paljon ihmisiä. Kädet tärisee ihan hulluna ja rintaa puristaa sekä on semmonen tosi ahdistava tunne. Meillähän on tosiaan paniikki sukurasitteena niinkuin myös verenpainetaudit. Pitäis varata aikaa omalle lääkärille ja käydä näistä juttelemassa, niinkuin parista muustakin asiasta.....



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Popular posts