tiistai 17. syyskuuta 2013

Syksy.

Voihan syksy.. Mulla on ristiriitasia tunteita syksyä kohtaan. Toisaalta on ihanaa, kun ilma on raikas, lehdet vaihtaa väriä ja ulkona on kaunista sekä saa pukeutua lempitakkeihinsa, kenkiinsä ja muihin ihaniin vaatteisiin, mutta sitten taas toisaalta vihaan kylmyyttä! Varsinkin aamuisin kun herättyään täytyy lähteä tuonne kylmään kärryttelemään. Myöskin pimeät aamut on inhottavia, varsinkin ihmiselle jolla on ylivilkas mielikuvitus. ( :D ) Iltasin pimeys ei kyllä haittaa, kun saa laittaa kynttilöitä palamaan!




Mun oli tarkotus eilen ottaa asukuvia ulkona, mutta sattuneesta syystä on nyt vain tarjolla sisällä/parvekkeella otettuja kuvia.. unohdin nimittäin muistikortin kotia ja muistin sen vasta jo puolessävälin matkaa.. noh joku toinen päivä sitten paremmalla onnella. :)


Tän takin oon ostanu jokunen vuosi sitten, mutta on edelleen mun lemppari syystakki! Yksi nappi puuttuu, mutta se ei menoa haittaa ja taitaa se olla tallellakin tuolla kaapin perällä. :)


Nämä kengät mulla on myös parisen vuotta ollut ja mä niin rakastan niitä! Ei oo kyllä toisia yhtä ihania tullut vastaan, jotka olisi yhtä mukavatkin jalassa kuin nämä.





Kuten facebookin puolellakin jo kerroin, meillä on molemmat muksut kipeenä taas. :< Eelis on kerran oksentanut, mutta Mea useamman kerran ja on ihan poikki raukka. Kylpyynkin meinas nukahtaa aamupalan jälkeen ja nyt mammistelee sohvalla. 




Mittailtiin myös huvinvuoksi eilen mun äidin luona noita lapsosia:
Mea 2v2kk = 84cm
Eelis 7kk = 70cm

Ei mee kauaa, kun Eelis menee pituudelta Mean ohitte. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Popular posts