torstai 7. marraskuuta 2013

Kuvitusta.

Tosiaan mulla oli eilen se tatuointiaika heti aamusta Lindartella klo 9:00 ja kerranki kun mä joudun heräämään aikasin, niin nuo muksut kyllä nukkuu! Mutta silloin ku ei tarvi mihinkään mennä ja vois nukkua niin heräävät jo ennen klo 8. Höpsöt.

Noh, pikkusisko tuli noita vahtimaan siksi aikaa, kun olin tatuoitavana ja voin kertoa, että otti kyllä kipiää. Vaikka mulla noita tatskoja on ennestäänkin ihan mukavasti, niin tuo oli kyllä kaikkein kipein kohta tähän mennessä. Loppuun asti ei keretty kuvaa saamaan, kun hänelle tuli seuraava asiakas klo 1 aikoihin, joten 12 maissa lopeteltiin ja varattiin seuraava aika tammikuulle, jolloin tehdään sitten varjostukset, korjailut ja muut pikkujutut joita ei nyt kerennyt.



Oikein tyytyväinen oon jokatapauksessa ja päässä vilisee ideoita, kun tarkotuksenahan mulla on koko rinta kuvittaa ja tuo pöllö oli vain aloituskuva. Ympärille tulee kaikennäköistä muutakin sitten ajan kanssa. ;)




4 kommenttia:

  1. Kui upee! :O Mäki haluun pöllön joskus tatuoida itteeni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö! Mäki tykkään ihan hirmusesti ja kauan ollu itellä haaveena ottaa pöllö rintaan! :p

      Poista

Popular posts