maanantai 4. marraskuuta 2013

Viikonloppua.

Viikonlopun kuulumisia! Perjantaina vietettiin mun ja siskon synttäreitä ihan vaan meidän vanhempien, Emmin ja miesten kesken. Kahviteltiin ja syötiin kinkkupiirakkaa sekä juustokakkua namskis. Muksutkin tykkäs herkuista ja illemmalla jäivät sitten mun siskon kanssa tänne, kun me lähdettiin A:n kanssa katsomaan leffaa. Oikein jees leffa oli tuo uusi Thor, mutta mua niiiiiiiiin ärsyttää noissa 3D leffoissa ne lasit! Ne ei sitten millään pysy hyvin ja painaakin sitten loppua kohden ikävästi, mutta ei se mitään, hauskaa oli silti. :)



Lauantaina muksut meni yökylään. Piipa ja Juhani hakivat Eeliksen luokseen 12 aikaan ja mun äiti nappas Mean samoihin aikoihin. Oli muuten neiti kerennyt sillä aikaa, kun itse keittiössä jotakin väsäsin niin käymään meikkipussilla ja tekemään itselleen selvästi halloween maskin. Ai että kun meinasin kuolla nauruun kun tämmöinen näky käveli mua vastaan! Oli muuten aikamoinen työ saada nuo pestyä pois.


Sen jälkeen kun muksut oli haettu tuli A mua noutamaan ja mentiin alkuun hänen luokseen. Puoli 3 aikoihin suunnattiin yliopistolle katsomaan Sami Hedbergin esitystä! Oli kyllä sitten niin mahtavaa, ettei sanotuksi saa. Hauska mies ja hienoa, kun oli kerrankin Vaasaan eksynyt! 

Esitys kesti sen pari tuntia jonka jälkeen lähdettiin sitten A:n luokse tekemään ruokaa. Oli oikein kiva kattella, kun mies kokkaa! :D Joillekin se on toki ihan arkipäivää, mutta ite en oo semmoseen tottunut niin olihan se nyt hienoa! :) Illemmalla sitten mässäiltiin suklaata ja korkattiin yksi viinipullo. 

(c) weheartit.com

Sunnuntana kotiuduin joskus klo 17 aikaan, tai no äitille menin suoraan, kun Mea oli siellä ja joskus klo 19 aikoihin tuli Eeliskin. Sitten kun kotia päästiin niin sai kyllä laittaa suoraan muksut nukkumaan.

16.11 on vuorossa Viikatteen keikka rytmikorjaamolla, mutta ennen sitä (keskiviikkona) mä käyn tatuoijalla ottamassa vähän lisää mustetta ihoon! Siitä sitten lisää viimeistään torstaina.

28.12 olis Amorphis myöskin rytmiksellä, mutta saas nähä pääseekö sinne lähtemään. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Popular posts