sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Hmmh

Voihan blogi sentään. Mä en oikein tiedä, että miten mun pitäs enään suhtautua tähän niin kamalaan ja silti niin rakkaaseen harrastukseen. Mä en keksi mitään kirjoitettavaa, enkä viitsi aina kirjoitella samoja asioita, kun meidän arki on todella samanlaista päivästä toiseen. 

Mä oon myös ruvennut miettimään noita muksuja, että mitä mä viitsin heistä tänne edes kirjoitella ja usein pitkiä tekstejä oikolukiessani pyyhin monia pätkiä pois, jolloin tekstistä tulee minimaalisen lyhyt. 

En mä tätä harrastusta kuitenkaan lopeta, mutta kirjoittelu jää ainakin toistaiseksi vähemmälle, kunnes se kunnon kipinä palaa, jos palaa! 



4 kommenttia:

  1. Ihana eelis ja mea<3
    Voisit tehä kysymyspostauksen? videon?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ehdotuksista! Videon voisin jokupäivä kuvatakin. :)

      Poista
  2. Kysymyspostaus, tulevaisuuskatsaus, normaali päivärytmipostaus, asunnon esittely(jos ei oo jo ollu), eeliksen ja mean kehitys postaus. Tuossa ois muutama aihe mistä ois kiva lukea:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ehdotuksista sinullekin, Nuo voisin toki toteuttaa tässä kun kiireiltä kerkiän. :)!

      Poista

Popular posts