tiistai 28. tammikuuta 2014

Melkein vuoden.

Voihan Eelis! Reilu 2 viikkoa ja poika täyttää vuoden. Kovasti pitäisi 1v neuvolaa sekä 1v kuvauksia varailla, mutta en nyt yhtään tiedä minne menisin poikaa kuvauttamaan, kun mun, siskon ja veljen, sekä Mean 1v kuvat on otettu paschinskyllä, joka on nyt lopettanut toimintansa! Ai että kun harmittaa, kun olisin halunnut Eeliksenkin kuvat otettavan siellä. 

Mulla on myös ongelma liittyen täytekakkuun nimittäin en yhtään tiedä mitä haluaisin kakun täytteeksi! Perus mansikka-banaani on jo niin syöty, että ei kiitos. Jotain mustikka-valkosuklaa sekotusta vähän mietiskelin, mutta olisiko se liian sottainen.. siis kun kyseessä on lastenjuhla ja mustikka tahraa erittäin ikävästi. 
SAA EHDOTELLA HYVIÄ TÄYTTEITÄ, KIITOS! :)


Ai että.. mä löysin tänään muistitikun, joka oli täynnä vanhoja kuvia ja voi kamala miltä mä oon näyttänyt! Mä en vaan voi käsittää miten mä oon joskus päästäny itteni ihan kauheeseen kuntoon.. onneks oon nyt -20kg kevyempi ja nyt oon oikein tyytyväinen itseeni! Toki vielä kiinteytystä tarvii, mutta pääasia on se, etten näytä valaalta. Hehe

Hurja on muodonmuutos. 

2010 SYKSY, 59kg

Huom, mulle tuli raskaudesta vain 6kg, eli loput 14kg (ennen raskautta) lihoin mässäämällä herkkuja! Hyhh.




4 kommenttia:

  1. Kokeile banaani-suklaa tai vadelma täytteellä. Ja kun on lasten juhlat ja sokerista ne menee hulluiks nii käytä pilttien hedelmäsoseita täytteenä :) Mut meillä oli banaani-suklaa pojan 3v synttäreillä ja se oli taivaallista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih tuo banaani-suklaa kuulostaa oikein mahtavalta! :) Ehdottomasti aion kokeilla.

      Poista
  2. mansikka-kinuski täyte? :)

    VastaaPoista

Popular posts