keskiviikko 5. helmikuuta 2014

5.2

Huhheijaa, mua ei sais päästää kaupoille.. Varsinkaan lastenvaatepuolelle! No okei, tää on mulle todella harvinaista herkkua, että keskustassa käyn ja jopa ostan vaatetta. Yleensä käyn keskustassa kerran kuussa jos sitäkään. Kaikki tarpeellinen kun löytyy täältä sivummaltakin, enkä mä pahemmin vaatteita ostele.

Nyt oli kuitenkin pakko Eelikselle jotain uutta ostella, kun poika on ottanu kasvuspurtin ja vaihtanu lennossa vaatekokonsa 74 -> 80 ja arvatkaa onko mulla ostettuna noin isoa kokoa vielä... joo ei. No nyt on vähän ja kyllä näitä uusia vaatteita saikin metsästää, kun mä halusin värikkäitä ja kaikkialla oli niin pliisuja värejä!





Viikonloppu oli oikein mukava, kun Aki oli käymässä muksujen kanssa. Mea niin tykkää leikkiä heidän kanssaan ja käytiin me tuossa koulun jäällä luistelemassakin, tai no, he luistelivat ja Mea ja Eelis leikkivät jäällä/hangessa. 




Sunnuntaina vein muksut mun isän luo, kun pikkusisko heitä sielä kaitsi sen aikaa, kun olin Akin ja lasten kanssa elokuvissa ja käytiin heidän luona myös syömässä. Mea olisi kyllä varmasti tykännyt myös tuosta Risto Räppääjä leffasta, mutta neiti on kyllä vielä sen verta pieni, ettei olisi sitä 1½h jaksanut istua vain paikoillaan. Pitää ostaa se leffa kotia, kun se oli oikeasti ihan hyvä näin aikuisenkin näkökannalta. 

Serkukset vaarilassa. <3












2 kommenttia:

  1. Ehkä söpöin kuva ikinä missä eelis mutristaa suuta:333333
    Mikä siskosi blogin osoite on?

    VastaaPoista
  2. Heh :)

    Nooran blogi: http://threelittlewordss.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Popular posts